Friday, March 1, 2013

Meksikolaisia Yllätyksiä.

Olen ahdistunut.
Perifeeristen hermojen rakenteisiin
potentiaalisen epiduraalitilan kovakalvoihin,
Jackson - Reesin hengitysjärjestelmiin.
Elimenluovuttajan respiraattorihoitoon ja
osastosihteereihin, jotka imevät mehut kaikista
paikallaolijoista läsnäolollaan!
Minä haluan sotia!
Minä haluan rakastaa!
Minä haluan.. lentää!
Sukeltaa syvemmälle turkoosiin
nesteeseen, lämpimien aaltojen syleilyyn tuijottelemaan
ohi lipuvia pilviä, joiden muodostamat eläimet
laiduntavat symmetriavapaalla taivaalla!
En kaipaa näitä matoja
ryömimään lootuspuutarhassani.
Haluan kosteille, vehreille niityille -
iltayöhön tanssimaan, syömään
paistettua lihaa ja valkoista leipää.
Juomaan viiniä, olutta ja puhdasta vettä!
Kertomaan taas tarinoita
menneestä kesästä, sateista -
nauttimaan liekkien lepatuksesta nuotiolla!
Minä olen tylsistymiseen asti täynnä näitä
koleita päiviä, Autoilevia pareja ja tuskaa rakastavia
kaupunkipaskiaisia sekä
kaikkitietäviä rahahuoria ja
meksikolaisia yllätyksiä.



No comments: